sebenarnya lama dah nak perkenalkan

Salam Jumaat semua.

ermmm lamanya tak update kisah hidup kat blog ni. banyak sangat kejadian-kejadian yang tak di sangka-sangka terjadi. sampai lupa terus aku ni ada blog yang kena update. nak update pun bukan niat nak bagitau satu dunia tau kisah suka duka kat orang tapi ini semua sebagai satu memori dan kenangan untuk diri sendiri dan anak-anak sebenarnya.

dan rasanya tak salah nak share cerita yang berlaku dalam kehidupan ni dengan orang luar. cuma ada sesetengah hal tu ada yang perlu di simpan sendiri.

oklah sempena JUMAAT YANG MULIA ni nak perkenalkanlah seorang lagi ahli keluarga aku yang baru. dah lama dah lahir ke dunia ni. tapi baru hari ini terdetik nak perkenalkan.


rezeki dari Allah swt. lahir hari JUMAAT jugak. pada 12/07/2013 tepat jam 8.47 pagi. sangat-sangat mudah melahirkan dia. tanpa apa-apa kompilasi lahirlah puteri kedua aku ni. 

dan di beri nama HERLIENA BINTI FAZRY ERWAN. kali ni takde dah nama panjang-panjang. sebut pun senang. panggil pun Herliena je.

gambar aku kat bawah tu adalah gambar terkini. ermmm dah masuk kerja pun. manalah tau kot-kot ada orang yang merindui aku...heheheh so tempeklah gambo sendiri kat situ....jangan di tanya kenapa aku letak gambar kepala sahaja tanpa badan....adakah aku gemuk selepas bersalin??? tunggu nanti aku akan show off kan kat korang semua samada aku ni gemuk ke kurus.....ada rahsia di sebaliknya tau....


nak tau apakah rahsianya...kenalah tunggu update dari aku di masa akan datang.






2 comments:

surihati said...

salam perkenalan.. baru folo sini.. tahniah!!

Unknown said...

tahniah fifie