sesedap gigi cakap aku pemalas....huh.....



tiba-tiba rasa hot di petang yang over hot ni...
apasal aku hot...
apasal aku hot...
ni aku hot pasal ni...
sebab ini semua fitnah
fitnah tau tak..
fitnah
aku memang alergik dengan fitnah ni
alergik lah sangat

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
 







bukan aku pemalas
tapi aku ni busy dengan kerja
biasalah akukan pekerja berdedikasi
berdedikasi kawan
hahahahah
ini dah masuk segmen memuji diri sendiri


oklah jom kita update apa yang dia nak
kasi dia puas hati sikit





28/04/2012 yang lalu cousin aku yang kiut miut ni kahwin
jom tengok sejauh mana kekiutan cousin aku tu
jom


 cousin si kiut miut yang kiut miut jugak



 
 mak pengantin a.k.a mak saudara aku yang buat muka kiut macam anaknya


comellah awak ni...sampai saya malu nak tunjuk muka saya....





si kiut miut duduk di apit cousin yang terlebih kiut


eh penatlah berdiri kita duduk pulak lah



si kiut miut


tudung biru pun kiut jugak


si tiga suku bersama si kiut miut


pelamin pun kiut miut jugak

eh eh eh
anak mana
anak sape
anak tuan tanah lah






ada ni hah





mana






adalah






yelah mana





ada







kat sini








sini










sini lagi








 emmmm chomellllll tak shayerrrrr. shayer baru siap mandi


kita kasi tinggal dia dengan mak teh nya....
kasi belajar macamna nak jaga baby...















1 comment:

Aleen Afifi said...

ko xnk mengaku ko pemalas kan...ko memang dasar....

ehhhh....

apesal gambar seme blur???

kameraman xpandai amik betoi la...adoii...