bernikah dan bercukur di lakukan serentak







keputusan last minit nak buat majlis cukur jambul/kepala untuk Hannah
memandangkan budget hanyalah suam-suam kuku kaki
biasalah aku bukannya orang berduit sangat
jadi pikir punya pikir sampai kali yang ke empat puluh empat juta kali 
aku setuju jelah nak buat majlis tu 
bergabung dengan  majlis akad nikah my lil sister
JIMAT adalah matlamat utama aku
hehehe








jadinya majlis akad nikah buat di masjid 
sewaktu dengan itu jugak majlis cukur kepala Hannah di rumah
aku dan aleen haruslah berada di rumah
handle apa yang patut
lagipun orang yang dah beranak macam kami 
lebih prefer duduk di rumah bersama anak
anak pulak makin membuas anak aleen je tu
anak aku masih baik sebab belum pandai apa-apa ketika itu



gambar di atas menceritakan segalanya
aku dan aleen haruslah bergambar kenangan dengan our lil sister sebelum bergelar isteri
ye ye aku faham dia lagi cantik dari kami berdua
almaklumlah pengantin kan
dulu-dulu time kami jadi pengantin pun kami cantik jugak
ayat tak mau kalah ok T___>
lil sis balik dengan keriangan membuak-buak
tengok tu siap peach sambil berkata 'saya dah ada suami' overrrr kau ekkk


bawah pulak Hannah senyum riang sebab jap je lagi kepala dia akan dibotakkan
memang riang sungguh dia hari itu
time dalam majlis semua yang hadir gunting-gunting je rambut dia
yang botak tu aku cukur bagi licin kat rumah keesokkannya
maka hilanglah kejelitaan Hannah kerana tidak berambut.


botak botak pun aku sayang ketat ketat kat Hannah ni...






 

No comments: