singgah pun boring tak singgah lagilah boring.....ye ke???



asyik post pasal Hannah je mesti korang boringkan???walaupun memang dah sedia maklum blog aku ni memboringkan. nak buat macamna orang berblog aku pun nak berblog.tapi tak pandai nak goreng ayat. jadilah blog macam aku ni. hidup segan mati tak mau-mau...kalau pengsan mungkin kot.. lantaklah aku tak paksa pun korang singgah. tak suka takpe kalau suka pun takpe.

 rindulah zaman Hannah ada rambut.walaupun hanya beberapa helai.






bosan tak asyik baca cerita pasal Hannah je. nak buat lagu mana sebab dia satu-satunya jantung hati buah pinggang yang aku ada. dialah racun dia jugaklah penawar. melainkan kalau aku Harris, Hanis, Hasyim, Hisham, Humaira, dan bakal-bakal H yang lain. kalau aku ada anak yang ramai macamtu boleh selang seli cerita pasal mereka. tapi aku takde yang mereka tu. aku hanya ada dia.





ini pulak zaman tak berambut. tapi kenapa Hannah hitam

ok tak pe niat hari ni taknak cite hal Hannah. Nak cerita hal-hal yang tertunggak yang berlaku time aku dalam pantang. sebab ini adalah hal yang penting dalam hidup aku.  tapi kalau terselit jugak  pasal Hannah harap di ampunkan yek. ampun bebanyak.





berambut ke botak chin ke hitam ke IBU tetap sayang Hannah ketat-ketat

aku akan update sekerap mungkin hari ini. nak habiskan apa yang termampu. jangan lupa singgah yek.....tapi di ulangi sekali lagi 'TIADA PAKSAAN'.









No comments: