jom kenali satu-satunya cousin Hannah



time dalam pantang lagi
aku dah melanggar pantang
time ni family aku busy dengan persiapan
majlis kak long aku
jadi aku takde orang nak cara sangat
budget manja lah konon


dah alang-alang abang ipar dan wifenya balik sini
en hasben ajak bermalam di rumah mertua
mula-mula aku taknak
takut Ma aku marah ke hulu hilir dalam pantang macamni
tapi dah takde sape kat rumah malam tu
Ma aku izinkan


dapatlah Hannah jumpa cousinnya
si DD nama pendek
tapi nama panjang adalah Danish Darwish bin Mohd Khairun Erman
memang panjang


mula-mula apa yang korang nampak
ini aku tanya korang
kalau ikut mata aku memang dah ada jawapannya


sekali pandang memang nampak kontra dorang ni
especially warna kulit
tapi sesuailah sebab Hannah baby girl
DD pulak baby boy


abaikan tisu kat dahi Hannah tu.dia asyik sedu je time ni.


mula-mula letak sebelah-sebelah macamni
nampak macam malu-malu je
i tak layan u 
dan u tak layan i



bila dah lepas fasa malu nampak Hannah pulak over seronok
DD relaks je
pandai cover


amboi-amboi anak ibu ni
techik techik tak pe over
nampak comel
tapi dah besar over-over canggini
nanti ibu babab tau


p/s: rasa macam dah lama Hannah tak jumpa DD. mesti lagi bambam DD sekarang.sebab dah boleh makan sekarang ni. DD tua 2 bulan dari Hannah.



 


No comments: