mintak tolong ye kamu-kamu semua -mencari electric breast pump


INI STICKY POST


ENTRY BARU DI BAWAH YEEEEEE....



lagi seminggu lebih aku akan start kerja.
yang merunsingkan aku
stok susu untuk buah hati masih belum mencukupi
biasalah pam pun ala-ala je
tengok mood

bila dah dekat nak masuk kerja macamni
baru rasa tertekan
sebab masa tu makin suntuk

masalah aku sekarang
pasal breast pump
aku dah ada yang manual
avent philips breast pump (pinjam adik punya)
tapi sebab stok masih perlu
digandakan berganda-ganda
so kena cari yang electric
aku rasa

kot-kot sape2 nak let go
electric breast pump korang
boleh pm aku
nak beli yang baru macam tak mampu
so 2nd pun oklah
janji yang masih elok lah
nak guna untuk anak tersayang nih


kepada blogger-blogger yang baca blog aku ni tolong tanyakan jugak ek kat blogger lain kot2 boleh bantu aku.


ni emel aku:

fifie_kntn@yahoo.com





No comments: