kekenyangan



hari ni hari Isnin....eh semua orang taukan....hari bermalas-malasan untuk bekerja. tapi bagi aku hari ini bukan lagi hari LAZY MONDAY aku. tapi adalah hari kekenyangan.


pagi tadi makan sampai sekarang masih terasa kenyang. alhamdulillah rezeki......




menu utama adalah nasi minyak...memang terbaekkkkkkkkk dari ladang......menu-menu lain yang ada adalah muffin, chocolate moist cake, puding raja, nuggets, macam-macam jenis kek, keropok, puding dan teh o....rasanya xde menu yang tertinggal kot. aku siap makan nasi 2 pinggan. pastu siap tapau puding raja bawak ke meja aku. nak menikmati kelazatannya sorang-sorang. kerja kat sini baru dapat rasa puding raja ni. ni feveret sultan pahang nih.....



kenapa ada makan-makan macamni nanti aku stiry kat next entry.





No comments: