bila bertentang mata je terus peluk cium buat macam hak milik sendiri



aku dah 37 minggu 5 hari. tapi still takde rasa tanda-tanda my baby nak keluar jenguk dunia. kalau dapat tarikh hari ni 11.11.11 alangkah bestnya......dapat tarikh besday anak yang cantik lagi menarik.... (mak yang over anak takde rasa pape pun).


tadi g check up kat KK Gambut ikut appointment. dah siap urine test dan HB test semua tetiba ternampak 1 baby comel giler di mata aku. rupanya baby tu anak kepada kawan baik adik aku si aleen tu time2 dia budak hingusan sekolah dulu.


aku sempat usik-usik baby tu....geram......aku g periksa perut dulu dengan doktor. keluar-keluar nasib baby tu ada lagi. dia nak kena cucuk hari ni. aku apa lagi take time sikit nak gomol-gomol baby tu.....


dia di pangkuan ayah dia. mata kuyu-kuyu macam nak tido. aku tak kiralah dia nak tido ke nak meraung ke aku tetap nak dukung, peluk cium budak ni.....last-last aku ciku cak ciku cak dulu dengan baby tu....nampak mata dia dah segar hah apa lagi meh kat untie mehhhhhhh.......terus dia mau.........ambik berkat kata kau........harap-harap aku dapat baby lagi comel dari ni....hahahahaha tak mau kalah ko nyahhhhhh.........


comel kan...putih gebu je kulit dia...tapi muka ikut abah dia...kulit ikut mak dia.....


janganlah kacau saya, saya nak tidolah.......


dah mula tunjuk taring...nak rampas my camera.....



yes dah dapat dukung apa lagi...aku peluk aku cium aku gomol budak ni sampailah no giliran dia sampai.....baru puas hati aku....sikit pun dia tak nangis.....harap-harap my baby terkenan lah macam baby ni. opppsss lupa nama baby ni AMNA DAMIA.....







No comments: