menyepi kerana terkena buatan orang



salam uolss....


lama giler tak update story kat sini. sebab tak berapa nak ada story yang best mcm orang lain jadi aku pun ambil keputusan untuk bertapa mencari idea.


agak-agak korang kemana tempat aku bertapa tu? tempat tu adalah paling best dalam hidup aku buat setakat ini. setakat inilah. akan datang masih belum di ketahui masih akan rasa best or tak...hehehe...cuba korang teka.


tempat tu adalah di bilik tido sendiri.....kenapa aku kata best. sebabnya ia telah meninggalkan kesan paling bermakna dalam hidup selain mmg port wajib aku bila time kepenatan. time tak penat tempatnya adalah di depan tv tgk drama. aku memang hantu drama. en husband dah faham sangat dah hobi aku yang 1 ni. kadang-kadang kami makan pun depan tv.


sebenarnya aku ni ada penyakit sekarang. penyakit yang memberi kesan hebat hinggakan merubah 100% kehidupan aku sekarang. penyakit yang susah untuk aku elakkan. iaitu penyakit terkena buatan orang. orang tu harap korang faham-faham sendirilah.


benda ni dah lama berlaku. awal bulan march 2011 lagi dah start mengganggu kehidupan seharian aku. tapi aku masih belum dapat agak penyakit apakah yang melanda. last2 ofismate aku yang suggest supaya aku buat check up sendiri dulu. dorang suruh aku buat sebab aku tak boleh bau sebarangan contohnya perfume dorang pakai, kedai makan dll. siap bawak aku pergi farmasi lagi. thanks uols.


Jumaat bersamaan 1/4/2011 lepas subuh aku test sendiri kat rumah. alhamdulillah memang berkesan, tepat lagi benar tekaan mereka.


jadi hasilnya adalah begini.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





aku tak terus bagitau husband kononnya nak suprise. lagipun takut dia belum ready. sbb aku mmg dr awal excited kalau ada rezeki macamni awal-awal. almaklumlah umur akukan dah maju ke depan sangat-sangat. harapkan muka je babyface.......oppss puji diri sendiri adalah wajib sekarang. sebab happy berganda-ganda dan tak mau sedih-sedih.




tapi tak sempat nak suprise dia ternampak jugak benda ni time aku try nak sorok. dia tak berkata apa-apa kecuali senyum. iye memang laki ai tak romantik mcm laki uols......nak buat mcmne dah dapat yang mcmtu......redha jelah....


so sekarang taukan kenapa ai meyepi tanpa berita.






2 comments:

safiyyah osman said...

bru smlm tgk blog fifie..tpi xklik sbb dkat 4blan fifie diam ja...taniah fifie....semoga baby sehat.^____^

fifie @fif said...

ok thanks sbb sudi jenguk walaupun xde pape yg di update.....doakan same2 supaya baby kita shat....