sesi perkenalan ke atau nak memperkenalkan.....?



yang mana lagi sesuai di gunakan samada 'SESI PERKENALAN' atau ' MEMPERKENALKAN'.


aku pun tak tau yang mana satu yang lebih tepat dan sesuai. yang mane-mane jelahkan.....


aku just nak menperkenalkan adik-beradik aku je. sebab susah sangat kalau orang tanya pasal kami. aku faham dorang sedikit pelik kadang-kadang aku jawab aku ada 5 adik beradik kadang-kadang aku jawab 7. so meh sini rapat-rapat sambil bergoyangggggggg.........ahhhh......hah dah macam lagu dangdut......meh sini aku story sikit pasal dorang.



tapi sebenarnya nak cite pasal adik-adik aku yang ada blog je. yang takde blog nanti aku cite. tu pun kalau aku rasa nak citer.



sebelum citer ni terlanjur lebih jauh aku nak ingatkan lagi sekali dorang ini adalah adik aku tau. bukan kakak aku. ramai sangat yang ingat aku ni adik dorang. tapi aku faham sebab muka dorang nampak lebih tua mature daripada aku sebenarnya.


MEMPERKENALKAN...............................................dum dum dum dum dum dummmmmm.......(sound effect bunyik drum)







si minah tinggi lampai macam galah.


tapi sayang tak boleh nak buat galah kait kelapa. kalau boleh jimat sikit duit Opah aku nak upah orang kait kelapa kat keliling rumah setiap bulan.



nak tau lebih-lebih pasal dia silewlah review blog dia ni........



yang ke dua adalahhhhhhhh...........................................(silew buat nada mcm orang annouce pemenang dalam TV tuh) turut ada sound effect........







jugak seorang minah tapi masih single but not available..............(yang ni aku agak je).



dia ni tak tinggi tak rendah.....sedang-sedang rendang je.......aku dan dia ni memang banyak persamaan sampai ramai yang cakap kami kembar........


nak tau pasal dia jom terjah blog dia.........tapi dia ni dah terjebak dalam geng mat salleh celup........nak tau apa maknanya geng mat salleh celu jom terjah..........terjah jangan tak terjah.......



ok buat setakat hari ini 2 adik aku yang ni jelah yang ada blog. yang lain-lain belum ada lagi......



jadi yang ini jelah nak bagitau....walaupun takde motif.....




p/s: sebab mati idea nak cite pasal apa....no idea....








4 comments:

Whoopz said...

Pergh.. Dua2 cun seyh..

Aleen Afifi said...

melampau ler kot kata haku nih tuk kait buah kelapa...


nasib baik bukan kait pinang...lg tinggi dow...


jdik tinggi org x cemuh...

klu jdik pendek mcm ang...seme org duk cemuh kata ang katek ayam serama...



kahkahkahkah...

amacam kasar x gurauan gua??

Aleen Afifi said...

cun siottt aleen avril tuh

Aleen Afifi said...

hahahahaaa