saya tak rindukan suami saya tapi saya rindukan orang lain




sejak akhir-akhir ini saya jarang rindukan hasben saya. walaupun dia asyik tinggalkan saya. bulan ini saja saya baru jumpa hasben saya dua kali. tapi saya tak kisah pun. langsung tak kisah.


sebab apa saya tak kisah....? entah.....


owh mestilah saya tak kisah sebab hasben sayakan keluar pergi kerja. dia outstation ke utara. jadi saya sukalah sebab saya ada masa nak relaks sikit. sebenarnya saya kisah sangat-sangat sebab saya tak boleh ikut.. saya kuatkan semangat saya di tinggalkan hasben dengan pepatah 'SAYANG ISTERI TINGGAL-TINGGALKAN'. tinggalkan kerna kerja tak mengapa...kalau tinggal sebab lain siaplah nanti ai babab dia.



*************kenapa bersaya-saya****************



sekarang aku asyik rindukan orang lain je. bukan rindu hasben sendiri. berdosakah aku???? sebab aku rasa macam dah lama sangat aku tak bersua muka , tak bertentang mata dengan orang yang aku rindu ini. rindu sangat sampai sakit dada menahan rindu ini. sampai rasa nak mati....


yang ini memang benar.....


benar aku tipu. takde maknanya aku nak rindu sampai nak mati. tapi serius aku rindu 'dia' sangat-sangat. tak tau kenapa. tapi 'dia' rindu tak kat aku macam aku rindu kat 'dia'.


tolong jangan salahkan aku sebab aku rindu orang lain. Tuhan yang bagi pinjam perasaan ini kat aku sekarang.



arghhhhh lantaklah. janji aku memang rindu........rindu sangat....kat 'dia'


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


aku rindu sangat kat 'dia'-'dia' ni........
bila boleh jumpa nih????
bila awak semua nak balik ni???
dah tak nak jadi orang kuantan ke????












kami bukan datang dari mana-mana kumpulan nasyid. kumpulan nasyid WARDAH ke kumpulan nasyid DARA ke, semua-semualah. semua itu jauh sekali.......cuma kami datang dari kumpulan yang di beri nama KUMPULAN WANITA KEPALA TELENG......hehehe jangan marah ye kat sape-sape yang ada dalam gambar di atas.....





harap-harap cepatlah korang balik. dah lame tak bergosip-gosip ni. dan harap jugak korang balik serentak pada hari yang sama. jangan balik lain-lain hari.........




seronok tengok gambar ni. bergambar dengan cousin sekali. nasiblah dapat cousin-cousin yang comel lote macam ai.....kalau tak jangan harap ai nak bergambar sekali. dengan uols...hehehehe gurau je dehhhhh....



owh nak bgtau je kat sini tak lama lagi cousin ai yang berbaju biru tu akan naik pelamin ....hehehehe tak sabar rasanya......(motif)....:)











No comments: