bakal ibu

memandangkan malam ini dah malam raya maka 80% staff kat ofis aku ni bercuti. yang mana-mana bekerja ni memang tak de mood langsunglah nak bekerja. walaupun just CNY tapi ia tetap raya kan??? so sepatutnya bagilah excuse balik awal ke tutup ofis awal 1 hari ke...besar maknanya kepada para pekerja ni. buat mcm company ni aku yg punya.

takde mood punya pasal dari aku masuk ofis sampailah sekarang aku hanya melayan blog-blog yang mane aku suka. yang tak pernah aku follow pun aku khatamkan jugak.

sampai terjumpalah blog ini. http://buatmuanakku.blogspot.com. dulu aku pernah terbaca blog ni tapi takdelah sampai nak follow. tapi sekarang tetiba rasa best je blog dia sejak-sejak dah berumahtangga ni. tiba-tiba sampai part anak dia Ukasyah tu memang aku pun tak sengaja mengalirkan air mata. tik tik tik tanpa segan silu air mata ni jatuh. tapi cover balik dengan bukak FB. malulah kalau orang perasan. cepat betul perasaan aku tersentuh.

blog ini jugak sesuailah untuk bakal-bakal ibu ataupun yang baru jadi ibu yang nak tau tips-tips penjagaan bayi. owner blog ini jugak ada blog shop untuk pakaian bayi dan macam-macamlah yang berkaitan bayi dan ibu.

jadi senang-senang terjahlah blog ini ye.

p/s: jangan salah faham dengan tajuk entry aku. cuma nak cite pasal blog ini je.....

http://buatmuanakku.blogspot.com


No comments: