walaupun hanya roti

cite dah basi tapi tetap nak cite jugak.

sebab ini juga salah satu memori indah dalam hidup aku setelah menjadi seorang isteri.

kejadian 2 minggu lepas. setelah 2 minggu selamat menjadi isteri kepada Fazry Erwan Kamarudin. aku kerja macam biasalah pukul 9 am memang dah mengadap pc. tapi dalam pukul 10 am dapat urgent sms dari en hasben mintak turun bawah sebab dia datang ke ofis aku.

memang tak tau atas sebab apa dia datang. selalunya aku keluar rumah dia masih di rumah. samada tidur or buat kerja-kerja dia.


dia hantar benda ini rupanya.

agak-agak apa ada di dalam itu.


sandwich sardin dan jem campur planta.

air teh o pun ada

terharu beb dapat breakfast buatan suami sendiri. siap hantar ke ofis lagi tu. mana mau cari orang nak buat suprise suprise macamni pagi-pagi buta. kalau malam-malam buta tu aku fahamlah....gulpppp....


p/s: terharu sebab belum pernah dapat benda yang suprise macamni dari orang tersayang.



No comments: