tak guna happy kalau perut kosong


sebelum jumpa kak yana dari urbanvibe tu aku dengan en husband memang over lapar. dari kuantan sampai ke kl langsung tak berhenti makan. sebab keterujaan nak fitting baju tu menguasai tahap kelaparan yang ada....

apabila dah settle fitting baju dan berkenalan dengan kak yana maka kami berjalan-jalan bagai kan buat research ke tempat-tempat sekitar ampang point tu. dulu nama je duduk kl tapi ampang point sekali je aku jejak. tu pun orang yang minat kat aku yang bawak. sekarang dia dah pun bertunang aku pulak dah kahwin. (motifff)

perut dah dendang lagu jet jet semut maka kedai makan harus di cari. makan pun dalam ampang point jugak. malas nak jejalan jauh-jauh. nak drive pun malas. sebab kat luar hujan lebat.

-aku punya nasi & patprik ayam-




















zooom sikit

patprik ayam


-en husband punya-











zooomm sikit...



air faberet aku & en husband

senang je nak jaga aku ni. bawaklah g makan kat mana pun mesti teh o jugak yang aku cari...biasalah aku kan orang tak berduit macam korang.



No comments: