model tayang buntuit


ENTRY KHAS UNTUK KANAK-KANAK REBINA.....

di sebabkan muka ai babyface keterlaluan (ayat nak riak aje) dan memang tersasar jauh dari umur sebenar maka ai nak tunjukkan perangai ai yang sengaja di buat-buat sebab ai pun ramai adik yang masih kecil-kecil. jadi matlamat , perangai kena same ala-ala dengan dorang.


di mulakan dengan penayangan buntuit kami yang tak seberapa ini. eh nampak ai macam sebayalah dengan dorang. kita sebaya ke emma, farina??? sebayakan??? ooo tak sebaya ek??

sebab cuaca sejuk sampai menggigil-gigil hingga kancing gigi. ye benar aku tipu..... sejuk jugak dari biasa maka kena pakai pelindung macamni ala-ala obersea. biasalah tak lamakan ai nak goda laki ai sampai dia bawak ai g obersea....doa-doakan aku berjaya ek.


bila dah nampak camera automatik perangai menjadi-jadi seperti kanak-kanak tak habis sekolah. tapi bukan aku ek. bukan aku. tu hah budak yang tengah-tengah tu. aku tak kot. ai normal....heheheh

macamnilah gaya kalau dah terjoin dengan adik-adik ipar yang sporting bangat ni. dorang terkangkang aku pun nak terkangkang sekali. tak padan dengan tua.....isssshhhhhhh.... kata mak akulah. aku tak kan kata macamtu.

sebab aku sentiasa rasa mudaremaja jee...entah bila tah nak rasa tua.....

No comments: