makin menjadi-jadi sekarang yek...


sekarang aku dah mula jadi peramah. kenapa sebelum ni ko pendiam ke??? tanya si enon. maybe agak pendiam or over rajin. rajin itu adalah lakonan semata-mata.

di sebabkan kerajinan aku bertegur staff-staff kat ofis aku ni maka mereka juga membalas keperamahan aku ini. teruja aiii.:P. jadi kekdahnya menjadi sebegini. makan aje kerjanya. pantang orang pelawa cepat je aku angkat buntut ai dan membontoti dorang.

silew ambil perhatian sebelum tengok pic di bawah:

yang gedik-gedik tu masih available ye kawan-kawan.


mintak maap ye korang. aku tak pandai edit gambo. tapi nak jugak ngetest edit. inilah hasilnya. dah macam gambo kat surat khabar lame dah rupanya. kalau kira tahun ambik gambo mcmni korang yang ada dalam gambo ni kira dah tue lah gamoknya. selamat aku takde dalam gambo ni.

same jugak dengan gambo ini. tapi korang nampak cute. sajew nak ambik hati.


mane gambo tuan tanah??? nan adoooo....sebab sibuk nak ambil gambo. tapi tray yang dah licin dan sepah-sepah tu tuan tanah yang punya...tapi sepah-sepah pun takpe sebab ai dah ada orang yang punya....yang makan tak habis tu biasalah gadis-gadis cover malu nak makan over-over nanti apa pulak balak-balak hensem cakap. dari nak ngurat terus reject. betul tak kawan-kawan???

jadi kekdahnya tapau bawak balik jelah. pape pun aku suka kalau kuar makan dengan dorang ni.
akan wujud 2 group. 1 group dah kawin dan 1 lagi group single.

aku mestilah join group single. :P (saja nak buat-buat lupa status).



No comments: