Kota Genting Kota Keriangan

ini kali ke 3 aku jejak Genting Highlands.

1st teman Cik Nda dating dengan abang Amin. (hahahah pecah rahsia).

2nd just nak rasa naik skyway. pastu balik. sanggup ko.

3rd yang inilah. with FIL.

ini adalah family day with FIL. kakak ipar (wife along) bawak family dia juga. aku tak bawa sape-sape. sebab aku kan sengkek. mane ada duit nak sponsor-sponsor semua. belum ada rezeki. jadi aku bawak diri sendiri ajooooooo. tapi kalau sape-sape nak sponsor aku g jalan-jalan aku on je. (tapi kena tanya en hasben dulu).


bertolak dari rumah pukul 3.30 pagi. en hasben memang kaki pendera. dera ai supaya jangan tido sebab tunggu dia habis kerja. nasib dah jadi suami kalau tak memang nak merajuk sampai empatpuluhempat juta tahun.


sampai genting pukul 5.25 pagi. aissshhhh aku tak boleh sabar. kesabaran hilang je tengok sikap en hasben. dia main tarik-tarik tau dalam sejuk-sejuk berkabus tu. dah tau ai alergik kat sejuk-sejuk ni lagi sukalah dia nak main. main sampai buat ai marah. dia nak aku keluar dari kete. tak bagi aku tido. semata-mata nak tengok kabus. geram geram geram.


kami satu family stay kat Awana. aku dan hasben duduk satu apartment dengan FIL. along je tak same bilik. mertua along pulak stay kat apartment lain. sebab kat Awana penuh.

sejak kawin ni aku try untuk kurangkan gedik ketika bergambar. konon nak bagi adik-adik ipar ni pulak laluan bergedik sakan. tapi rasenya macam kurang berjaya....:P

gambar aku yang dah berhasben haruslah ada sebab ini adalah wajib. (hukum yang direka sendiri).



inilah my new family. tapi ni sekali dengan mertua along. ini jelah gambar beramai-ramai yang ada. ni mula nak salahkan along. sebab malam tu kami semua pakai baju hijau. kira kalau ambik gambar memang cantiklah sebab sedondon. tapi dia sibuk ambik gambo orang lain. kena salahkan dia jugak sebab dia sorang je yang ada camera besor-besor tu. camera kami camera kecik. amik ramai-ramai takut tak muat. ermmmm tetiba:) ini alasan boleh terima tak?

kat sane memang enjoy giler. sebab ramai kan. jadi keadaan huru hara selalu. tapi apa pun memang best. harap-harap ade lagi activiti macamni. yang paling best kalau di sponsor. hehehehe.....




2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bestnya p genting,

GKSB tak pernah p genting lg hukhuk

fifie @fif said...

best tu memang best tapi makanan mahal giler....nnt buatlah jumpa blogger kat genting....nak join jugak...hehehe