akhirnya kami berjaya jua!!!!.


gambar adalah super duper banyak....jadi bersabar jelah ek....

1st time keluar makan reramai time lunch. nampak sangat aku sombong before this. biasanya aku lunch dgn seorang or dua orang ofismate je.

mula-mula nak makan dekat cafe art gallery.sampai je sana tutup pulak. frust giler. semua ahli jemaah nak makan dekat Oasis Malay Town. jadi makanlah di sana secara jemaah. boleh tahanlah lauk pauknya.

-semua ahli jemaah tak ingat apa dah bila tengok makanan-

-pose dulu before makan-

-123 makan-

untuk tau keenakkan makanan yang di jual tengok pic di bawah......korang gredlah sendiri ye....

semua makan bagai raksasa kelaparan tahap gabanzzz....cuma aku je kot yang makan ala-ala ayu. biasalah kate pengantin baru....ye dak....

yang ni aku tak tau dia jenis macamne.maybe jenis pembersih sangat kot. ko tengok pinggan dia. tak payah basuh pun takpe...

-ini nasi tuan tanah....inilah nasi terbanyak yang aku penah makan dalam 1 masa-

hah nampak tak pinggan aku. semuanya sudah selamat aku kebumikan dalam perut aku ni. seronok makan ramai-ramai ni. selera tu lain macam....


No comments: