tipulah kalau tak rindu

hari selasa dia tinggalkan aku. outstation ke PD. malam tu ada jugak, aku call dia dan dia pun call ku. ada terima beberapa sms dari dia. pastu entah macamna ada salah faham dan full stop.

sampai saat aku menaip ini tiada khabar berita dari dia langsung. marah sangat la tu kot. kalau biar lama-lama mcmni boleh jadi benci kan??? aku try juga call dia tapi langsung xde respon. call bukan waktu keje pun. kalau ye pun busy balaslah dgn sms pun xpe.just nak tau perkhabaran je.

tapi hampa.

segala yang di fikirkan langsung xjadi.

jadi aku ambil keputusan mendiamkan diri je. biar masa menentukan. aku xde buat salah besar pun.kalau ada aku mintak maaf lah.lagipun aku dah berusaha nak elokkan keadaan. tapi maybe dia lebih suka keadaan mcmni. *silent*.

tipulah kalau aku xrindu dia. memang rindu sangat. sangat sangat rindu.

No comments: