akibat skodeng mengodeng



adakah ini bahana skodeng orang??? bila aku pikir-pikir balik ada ke aku skodeng sape2 2 3 hari ini. rasanya takde pun. tapi ni mungkin sebab aku skodeng anak buah aku sendiri si Arissa ni. yelah selalu mak dia yang skodeng dia. ni aku pulak saja gatal-gatal nak skodeng dia. tapi ada ke pantang larang macamni kalau mengintai macamna rupa bentuk tuuuttttt anak buah aku tu menjadikan mata aku sebegini rupa. sebenarnya saja je nak skodeng Arissa. suka2. mak dia tak tau hal ni .


seksa je rasa nak menengok apa-apa. time bersembang dengan orang aku nampak orang tu berlapis-lapis. tak taulah kot-kot orang tu perasan mata aku sedikit juling time pandang dorang. sebab dorang bukan 1 tapi 2 lapis. double-mable.

pastu bangun pagi ini walaupun belum basuh muka ke apa terus kasi tengok cermin . aik makin besar pulak ketimbir kat mata aku ni. org kampung aku panggil ketimbir (kampung korang aku tak taulah panggil apa).

nak melintas jalan pun seksa. aku ni jenis parking kete depan ofis aku je. kira seberang jalan besar. so pagi-pagi memang kena cross jalan lah. oooo pandangan aku tak berapa clear. nampak kete jauh lagi padahal dah dekat. sebab guna sebelah mata jekan.



p/s: pasni nak try skodeng orang dewasa pulak. nak tengok apa jadi.hahahahaha. gurau-gurau je. maunya aku pengsan nanti.

No comments: