maaf...belum habis lagi...

walaupun dah lepas berminggu-minggu tapi aku xhabis lagi nak story pasal event Tupperware ni.barang ni biasanya anak2 dara or org bujang xsuka ambik tau n xterpikir pun nak pakai...tapi bila umur dah lanjut mcm aku ni atau yg dah berkahwin varulah ade kesedaran nak tau n guna barangan Tupperware ni.Sbb barangannya mmg terbukti terbaik dalam banyak2 brand barangan plastik.


dah habis event aku bertiga bestfriends ni (konon jelah) g merewang2 round2 dalam hotel.emmmm sebenarnya sbb sandle syaini ni putus....so xnak sesak2 dgn org ramai sbb kami nak g beli sandle baru cadangnya.....


dah xde benda nak buat so gedik2 jelah dgn camera masing...jumpa meja ambik gambar dgn meja,jumpa pool ambik gambar dgn pool....jakunkan ktorg ni....lantaklah nak ckp pe pun...sbb kat umah kami mmg xde swimming pool mcmni...kat umah korg aku xtaulah....tapi meja kopi mcm dlm pic ni adalah....


korg tgklah post2 kami ni hah....

aku time ni pelik tgk si kema ni tetiba nail sawan.si syaini plak buat dono je.mentang2lah camera dia.


tengoklah kema ni makin menjadi-jadi pulak sawannya....mulut je belum berbuih....syaini apasal u tengok i...tengoklah kema tu...tengah sawan....(sorry kawan).

-model2 beraksi tanpa seksi di tepi pool-

-OMG sapelah yg mengasah bakat budak gedikss 3 org ni-


ok yang ni aksi dan poss mengancam kami untuk tatapan para peminat (ohh mak ade peminat ke).xpelah kami bertiga anggap kami mmg ade peminat tegar hehehe tetiba perasantan.....


No comments: