kejap je dah 7 bulan

apa yg 7 bulan, 7even month.....korg tau x apa.....?


xpelah xnak buat korg berteka teki...xnak buat korg susah2 berfikir....ni hah yang 7 bulan ni usia kandungan adik aku ni...skrg dah 7 bulan....biasalah anak sulung excited dia,husband dia,kami family dia ni mmg overlah....seme over...kalau nak tunjuk syg sgt kat dia tu mengalahkan sayangkan diri sendiri...padahal xdelah syg mane pun...hehehe...xdelah gurau je...dah sedarah sedaging surelah syg walau apa pun berlaku...ye dakkkk....


ma akulah yg paling xcited nak menerima cucu yg pertama...macam2 dia plan yang terbaik utk bakal cucu dia tu....kalau anak aku esok ma aku xbuat apa yg anak aleen ni dapat mau aku lari ddk dalam batu belah batu bertangkup.....(terasa hati punya pasal)....hei hei hei. wanade.....pe kes ni...ko tu laki pun belum ade...emo xtentu pasal....ok sambung balik....


maka terjadilah kejadian kecil-kecilan tetapi penatnya hanya Tuhan yang tahu....kalau org dulu2 buat majlis lenggang perut....tapi ni bukan majlis lenggang perut tapi majlis doa selamat je....same2 mendoakan agar adik aku ni selamat bersalin n anaknya pun selamat dan sihat.lepas maghrib dia dihantar ke rumah mak bidan utk sesi urutan perut.rase kedudukan baby dalam perut.semuanya ok.pukul 8 mlm dia dah ade kat rumah...kejap je kan....


lepas isyak semuanya berjalan...ade doa2 sikit yg di ketua oleh imam Bakar....dah habis je doa2 berkenaan makan time pulak....jamulah belaka....ini lah yg sempat aku snap....


-tukang masak menu-menu yg ade-

-terbaik dari dapur pn izan & en mokhtar-

-ni ahli2 surau-

-rombongan ke meja makan-

-satu2nya gambar ade tetamu perempuan-
tetamu perempuan yg lain aku xambik...sbb semenya pemalu2 belaka...eeecehhhh....

-tuan empunya perut volunteer nak basuh pinggan-

-tgk sempat lagi nak over expose wlaupun tgh sarat buyung-


last-last ddk terlunjur kaki dek kefenatan...tapi dia gagah lagi nak ngemas rumah malam tu...aku dan yg lain dah kefenatan melampau....almaklumlah dia kata badan rasa sedap selepas mengurut tadi....

No comments: