aku memang tak puas hati....

benda ni dah berlaku dah berkurun tapi baru sekarang ade masa nak story.awal bulan baru ni rase2nya dalam 3hb oct 2010 aku attend kenduri kawin abang kepada teman aku yang satu ini.teman-teman ade ramai tapi untuk hari kenduri tu dialah peneman aku.aku sampai awal kononnya nak menolonglah konon.tapi semua dah beres.lega gila dalam hati.sampai2 sana teman aku adalah org yg paling sibuk di mata aku.sbb tu dia langsung xlayan aku.just jeling2 je bg isyarat salam sedara mara dia,g masuk dalam rumah,g ambik gelas utk setup meja pengantin,buat air bandung,g makan n segala2lah dia just bagi isyarat muka,mata or bibir dia.berkerut-kerut muka mulut muncung2 jari tu tunjuk2....korg bayangkan jelah sendiri.aku pulak ikut je....sampai lenguh kaki ke hulu ke hilir.


tak sangka dalam sibuk2 aku membuat tugasan yang tak bergaji tu ade sepasang mata memerhatikan aku.agak-agaknya dia nak wat aku ni jd GF dia kot.sbb dgr2 dia ni single.last-last dia mendekati teman aku tu dan mintak teman aku yang dia nak aku bergambar dengan dia.mak aiiii mcm artis ade request2 bagai.kat majlis orang pulak tu.xsangka kan ade jugak orang nak kat aku senja2 mcmni....dalam hati berbunga-bunga.


nak jadikan cerita nak cover konon aku ni pemalu (konon jelah) kami ambik gambar berempat.yang aku xpuas hati di sini adalah umur kami berbeza-beza ada yg sikit, ada yg sederhana, ada yg sedang2 je dan ada yang lebih over dah tapi ketinggian kami lebih kurang sama...mana aci mcmni....xsuka rrrrrrrr....


-tgk lah ketinggian kami same je....abaikan budak chumel kan depan tu....-


aku rasa datuk teman aku ni pandang-pandang aku bukan sbb apa tapi sebab dia ddk pikir apasal dia,cucu2 dia dan aku same tinggi je....xde lebih xde kurang.....nasiblah.....


3 comments:

Aleen Afifi said...

pakai bju koi xmintak izin....


bayar ler wei....

huhhuuhu...

tempahan koi seme dah siap ker...??
koi ade sebulan lebih jer lg nihhh....

xsiap koi saman aok nnt..

fifie @fif said...

la bj awk ke ni?sorylah koi xtau...sbb xde name lah kat baju tu...

tempahan dalam proses...cnfrm sempat siap 10 helai je kan.....

Aleen Afifi said...

koi ckp ckp pasal seme2 tempaham tuh..siap gn tilam cadar seme...


ekkekeee...

klu xsiap koi byr half je kang bawu padan muka aok haaa...


huhuuu...