dia dah ada anak...dan bukan tema hitam & putih...


hari tu time aku kursus kat kl aku ambiklah kesempatan g melawat bestfriend aku time study dulu...esha...kebetulan pulak dia baru bersalin 2 minggu...so mmg elok sgtlah aku g tgk dia...hari sabtu tu lepas masak spaghetti requested from my sis yg tgh membuyung so aku wat pertukaranlah ajak dia n her husband g umah esha tu...sbb nak pakai kete diakan...

tghri ktorg bertolak ke klang...semua yg pegi ni xtau jln sgt so main redah jelah...sampai je klang nak cari bukit raja tu yang pening...sampai dah naik lapar balik kami semua...dah give up dah...rase mcm nak patah balik je...mase terasa terlalu lambat...sbbnya adik ipar ai terlalu be careful drive kete....dia bwk xlebih 60km sejam.adui ai kutek belajolah bwk laju sikit...sikit je xbanyak pun... 90km - 100km sejam pun jadilah...xdelah mase tu terasa lame sgt kan???(jgn marah k).

-menggedik dulu sblm memulakan perjalanan adalah kemestian-

nasib baik sampai jugak kami ke tempat di tuju.hilang seme rase marah,penat,geram dll...so cite punya cite sbb kwn aku ni mulut dia mmg xpandai dia...kecuali time dia tido...time2 lain aku xtaulah...diluar bidang aku.dia start cite perihal anak dia ni...pengalaman dia nak bersalin n macam2lah...yg paling best part doctor boleh xperasan dia dah bersalin...

1 lagi kate2 dia yg best jugak pade aku pasal mak mertua dia...kira ade krisis sikitlah antara dia dan mak mertua dia...sejak dia kawin lagi...kejap ok kejap xok...ayat dia mcmni 'biaselah za mane ade 2 2 baik (mertua & menantu) kalau mak mertua xbaik menantu akan baik mcmtu jugaklah sebaliknya...hehehe adakah statement dia ni betul...aku xtau...

lepas makan tghari so tibalah sesi bergambar kami semua...hehehe


-nilah baby shamimi haziqah-


-nak balik pun harus menggdikkan diri di dlm & di luar rumah...dlm bilik dilarang-

kenapa pic esha xde?sbb time tu keadaan dia serabai sgt aku tgk...xsecantik aku...hehehe gurau je...dia yg xmau...sbb perut dia masih buncit...xpe esha next time k syg...thanks to mak esha sbb masak n jemput kami makan...nnt lain kali pelawa lagi kami makan k...suke benda2 free ni...hehehe

No comments: