Birthday Party for Emma

FYI aku dah berenti keje.sebab musabab knp aku berhenti nnt ade masa ade kerajinan aku cite. Skrg aku nak cite wlaupun aku dah xkeje kat situ bos2 aku masih sygkan aku.dorg masih xnak lepaskan aku...ohhh aku sungguh terharu beb...tapi apa boleh buat maruahku perlu jugak dijaga.walaupun sbb musabab ini tiada kena mgena dgn bos2 aku or persengketaan aku dgn dorg...ni seme sbb org lain...nnt aku cite okey.

boss aku DPKS (xleh bg name penuh) invite aku g birthday party anak dia.xcukup dgn invitation card sms lagi.aku tggu jugak dia call aku tapi harrrrraaaammm....nampak sgt save budget...hehehe

aku xde partner nak g so adik aku jd mangsa...so glah dgn dia...sampai2 mmg terujalah aku...igtkan kalau jd pelakon je boleh masuk umah besar2 mcmni...xtaulah berapa belas org gaji di perlukan utk rumah sebesar ni....

masuk je boss aku suruh makan tapi belum selera nak makan...rase nak meninjau2 dulu...so apa lagi kami naik ke tingkat demi tingkat...dia suruh naik...

ade 4-5 khemah xsilap aku...org dah start ramai....staf2 dia yg lain pun ade...

birthday girl dah start tido....zzzzzzz...

nak naik ke tingkat 2

aku rase aku sorg je yg ambik pic kat area ni**jakun**


kalau reti boleh main...tiada larangan


tingkat atas sekali=tingkat 3...kat hall dia ade tempat org main snooker tuh...

dah nak balik....take pic with mr Chua SC

Time maghrib mcmtu aku gerak balik lah...perut dah kenyang balik jelah yg aku tau...yg lain2 aku xnak ambik tau....

No comments: