sembunyi di sebalik wajah????



lupe dah kes ni berlaku bila...tapi dalam waktu terdekat ni jugaklah...dah berlaku tau bukan belum berlaku...wei pehal byk sgt perkataan berlaku ni...seperti ade sst yg berlaku di sini...ha ha ha sudahlah...layannnn...

ok dah xnak mengarut okey..suatu petang yang hening di harumi dengan bau asap daun2 kering dibakar...ade 1 kenderaan yg mahal harganya masuk ke perkarangan umah...kenderaan tersebut mmg tersangat di kenali...aku buat2 dono je...sbb time tu aku baru lepas mandi...baru je tgh golek2 atas tilam nak betulkan urat2 selepas seharian penat dgn kerja2 di rumah bagaikan bibik kena dera...macam biaselah aku lepas mandi terus terang aku ckp aku mmg xsikat rambut...sbb takut rambut putus....rambut aku ni nipis n lembut gaban bak alal2 baby 3 bulan...(ye kew) biase aku just biarkan rambut aku ni kering sendiri pastu barulah aku sikat...so faham2 jelah keadaan rambut aku time tu mcmne...menggerbang kusut bagaikan pokok renek yang di tanam tepian rumah...tapi wajah tetap menawan okey...silew bace sambil anggukkan kepala tanda setuju...ok time kasih:)

yg dtg tu adalah si teman aku yg sah2 nak ambik aku utk kuar.dalam dia bg salam tu dia nampaklah keadaan rambut aku yg bisa merutun luluh jiwanya...hahahaha perasaan...mmg xlah kan...lepas jwb salam aku cpt2 bersiap tanpa banyak tanya soklan2 SPM dan jugak STPM sbb aku tau dah kalau dia dtg mmg nak ajak aku kuar tanpa sebarang notice...dalam mase 5 minit aku dah bersiap...so kami kuar...

g giant saje....time jln2 dalam giant tu adelah sorg minah yg kira boleh tahan jugaklah lalu di tepi kami...dia bukan main mencuci mate...aku di sebelah dia buat xnampak...okey xpe...dalam hati je nih...aku yg xberapa nak jeles time tu sj buat2 jeles ala2 pmpuan gedik mintak belikan barang kemas....gaduh2 manje sikit pastu..dah tu ni antara pertbualan aku dgn dia:-

aku: hah sukelah tu tgk pompuan2 cantik.sampai org kat sini dia wat deeek je...
dia: ala org tgk je bukan g ngorat pun...
aku: okey xpe apa awk blh buat sy lagi boleh buat biar puas hati...ni ayat cr nahas...
dia: ala sy bukan suka dia pun...sj tgk dah ade dpn mate...sy mmg suka tgk benda yg cantik...tapi sy lagi suka awk...ayat nih aku xleh nak blah...awk tau knp sy suka awk lagi dr dia..
aku: tak ape dia...sambil buat muke ala2 flowerhorn...silew buat ok...
dia: sebab awk ni jenis sembunyik di sebalik wajah...
aku: ???? toing3x banyak maksud tuh...hah xfaham...please xplain...cheh podachiit cakap omputeh...
dia: yelah sy lebih sukakan awk sbb awk ni jenis yang sembunyik di sebalik wajah...mcm tadi tuh xsikat rambut terus pakai tudung...klu bukak tudung tu sekarang hah seme org akan terkejut tgk awk...tgk muke skrg oklah tapi bila bukak tudung rambut masyaAllah...sanggup dia ckp mcmtu kat aku..

aku terus terpikir2 balik dia nampak ke aku xsikat rambut time pakai tudung...al maklumlah datang mengejut n aku pulak pakai tudung jenis syria tu...main pakai je xpayah pin2 kan...sonang...time tu aku dah rase mcm aku dah xde kemaluan perasaan malu....xtau nak letak mane muka aku yg kiut miut nih...adoiai...xpelah janji dia suke aku...kira time2 senja ni masih ade org suke aku...

nak harapkan korg huih ngutuk aku lagi adooo....

No comments: