Selamat Bertunang - Emran & Linda

Ahad, 13 Jun 2010-Telah berlangsung majlis pertunangan antara Emran (xtau betul ke x namenya) sbb aku panggil dia along je dengan Linda di Felda Chini.

Aku gedik jugak join majlis pertunangan Emran ni.Tapi aku di jemput okey...mak oiii bapaklah jauh aku rase rumah si Linda ni...sbb aku kan sekarang jarang sangat jalan jauh...bagus betul ko cik fifie...sepupu ko kawin kat temerloh ko xnak pegi...tapi kawan ko tunang gedik je ko nak follow...

ala biase r aku kan...sepupu aku tu minggu depan time wat kat umah dia aku glah...malas aku nak drive sebenarnya...yg ni aku tumpang org yang bertunang tu...si Emran.

Lepas makan2 sesi bergambar...tgk jelah gambar yg ade...tapi 1 je aku tabik dorg ni.. barang2 hantaran mmg mcm org yg kawin...seme mahal gedabak...dan branded...time aku nnt dapat ke tidak barang2 semahal mcmtu...emmm xleh nak jwb sbb xtau bakal laki aku mcmne...

tapi gambar xberapa baik sbb aku xde mood nak ambik gambo time ni...


nilah pasangannya...gedik je si Emran tukan...tapi xpelah dah majlis dia...lantak dia lah...aku ni entah bile...hehehehe

No comments: