menikmati keindahan ciptaanNya

masih dalam mood camping ye tuan-tuan dan puan-puan.kalau lain2 status tu sila buat tambahan sendiri mengenai status anda....

bila perut dah kenyang OC jerit2 tapi tetap bersopan santun bak jejaka idaman ramai...:) mintak kami semua turun ke level 6.di sana kami semua boleh mandi manda sepuas hati di sana..aku xpasti yg mane level 6 yg mane level 5 dan jugak seterusnya...yg aku tau aku nak main air...sbb dah berpeluh tahap gaban...so mehlah tgk aku bergedik gedik dgn air...dgn air pun boleh gedik ye tuan puan...bukan dgn org aje...so itulah saya...yg ade perangai gedizz yg semulajadi...

ini still kat LEVEL 7



YG NI LEVEL 6



-silew abaikan kepala yg xberkenaan tu ok-

-aku tidak berada di sana kerana tdk tahu berenang-

YG NI XTAU LEVEL BERAPA

-yg ni aku xtau keindahan tang mane-

-mcm sopan je kan???-

HABIS DAA......

YG NI KAT LEVEL KTORG CAMPING


-sinilah tempat aku sll mandi-

best tu mmg best tetiba aku join camping ni...tapi yg xtahan tu badan terlalu penat dan sengal2 sampai time entri ni di publishkan masih terasa...tapi kalau ade peluang aku nak g lagi xtvt macamni...tu pun kalau ade kelapangan dan ade rezeki...


2 comments:

Aleen Afifi said...

waaa blog lu suda ade prubahan yg tak perlu ajaran dr wa....



siap ade post tdahulu kt bwh entri...



thniah kpd lu...



tp 1 jer wa nk komplen kt gmbr lu dlm entri nih...

pesal muker lu nmpak mcm sakai xpnh jmpe waterfall ek????



mmg rupa mcm 'org asli' ler lu...


kesian ah wa tgk lu...



ekekekeke...

fifie @fif said...

xpelah muke sakai pun janji cun...

dah namenya g waterfall surelah amik gambo dgn waterfall xkan ambik gambo dgn laut pulak...ish ish ish...