Jauh Yang Memang Jauh

Sekarang hubungan aku dengan dia dah xmacam dulu....kadang2 aku sunyi kadang2 aku happy.aku happy kalau dia selalu take care pasal aku...tapi aku sunyi bila kekerapan keprihatinan beliau semakin berkurangan terhadap aku.aku xpasti apa yang aku rasa sekarang...aku jugak tidak pasti apa yang beliau mahukan dengan apa yang beliau tunjukkan padaku.....dulu dia selalu call aku...smetimes night and smetimes morning.walaupun kami jarang sangat bertemu.tapi sekarang seme hanya tinggal kenangan....rindu saat dulu2...tapi aku xde kuase nak menghalang or meminta-minta dari dia....

bagiku dia ade sebab tersendiri bertindak sedemikian...maybe sbb tersebut datang dari diriku atau dari dirinya sendiri....

cuma di harapkan beliau sentiasa bahagia dengan apa yang beliau lakukan...aku sentiasa doakan dirinya....

ish..ish..ish...apa ni...padahal kami mmg xde apa2 hubungan special....mmg xpatut betullah apa yg aku rase skrg.ni mmg sengaja cari nahas nih...nanti xpasal2 aku kena belasah dgn GF dia...sorry beb...

No comments: