Usaha Org Lain Tapi Aku Yg Glamour....Aku Suka...

Dah lame kan aku xupdate pasal keje2 aku ikut org setup wedding .Sbb aku xde pic nak tunjuk kat korg...setup start lepas asar sllnya siapnya mesti pagi2 bute time korg sedap2 di buai mimpi...tapi bergantung pade design n budget tuan rumah lah...time tu mate kami pun minta di rehatkan...so kalau rajin pic akan di snap kalau malas balik terus lah...tido lagi baik...

Yg ni dah sebulan lebih kot...yg ni je pic yg aku ade setakat ni...yg lain2 pade bos aku...tapi jangan salah sangka usaha aku dalam majlis ni maybe just 0.00001% je.Sbb aku xbrape pandai.Yg mane aku boleh buat aku volunteer buat.Cuma tya dorg ni jelah nak wat design yg mcmne...

Seme ni mmg usaha n idea budak 2 org ni...aku xmasuk campur....aku just menyibuk je...


-yg ni byk sentuhan aku kot-
cuma yg bab memanjat je bg kat dorg


-side part-

-dah hampir siap-

-aku nak ambik berkat-

Bilik tido je xsempat nak ambik pic.Sbb pengantin baru lepas akad nikah so tgk possing2 ambik gambar kat dalam. Ni seme xdelah secantik design2 macam anak Dato' kawin.Tapi sbb aku datang2 kosong xde pape bila dah siap hasil2 ni aku rase puas.Sbb menjadi jugak lah keje kitaorg.Seme org puas hati...kira oklah tu..

2 comments:

Aleen Afifi said...

saket ati wa sbb wa xmampu nk wat pelamin mcm nih...


ceh!!!!

fifie @fif said...

awk dah lepaS xsoh nak igt...plamin awk skrg kat katil je...hahaha