Aku Teringin Macam Ni...

Memandangkan aku kat sini single mingle and lonely mmg sll jugak aku rase sunyi yg teramat sangat...xde sape nak aku luahkan ape yg aku rase...So perasaan mcmni jugak yang selalu datang dan aku teringin sangat nak rase sekarang ni...ANTARANYA:-


*aku teringin nak rase dapat calling dr si dia...bila dah bergayut tu siap guling2 lagi...walaupun dah bergayut berjam2 rase mcm baru je bbrape minit...bila putuskan talian aku ttp rindukan dia....padahal br je bcakap dgn dia....syioknye feeling mcmnikan??????


*aku teringin nak rase baca sms dr dia byk2 kali...888 kali pun xpe...aku rela bace...seolah-olah macam ade ayat2 cinta yg tersembunyi je yg masih aku belum bace...(walaupun smsnya berbunyik...awk ade kat mane?) ttp nak bace byk kali...


*aku teringin nak rase dating datung dgn dia...kalau jln kaki nak jln lambat2..kalau naik kete bwk 0.0001km sejam...boleh ke mcmni...:( sbb takut cepat sampai ke tempat yg di tuju...nak berlame-lamean dgn si dia...


*aku teringin nak rase jd org yg pemalu...sbb aku ni ssh nak jd pemalu....gedik mmg boleh...nak jadi mcm malu2 kucing...bersama si dia je...dgn org lain xkuase aku...


*aku teringin nak rase bila berfikir pasal dia hati ke jantung ke apa2 jelah jadi xkeruan...bukan haruan ok...dup dap dup dap...tu bunyik jantung...bunyi yg lain aku xdengar lagi...kira jantung aku berdegup sll lah...mengalahkan superbike, dan F1 kat litar sepang nuh..


*aku teringin nak rase bila dengar je suara dia aku senyum...bila aku senyum je tu maknenya mesti aku dengar suare dia...


*aku teringin nak rase kalau aku lihat wajah dia...aku akan pastikan hanya wajah dia je ade sekeliling aku...xnak ade wajah org lain...hanya DIA,DIA dan DIA...


*aku teringin nak rase aku mula layan lagu2 sentimental...lagu ayat2 cinta...macam2 lagu lagilah...sbb skrg aku just suke dgr nasyid je...kahkahkah sah aku tipu...


*aku teringin nak rase siang dan malam hanya nak pikirkan pasal dia je...xnak pikir pasal orang lain...


*aku teringin nak rase bau haruman badannya terlekat di sanubari aku...seolah2 g mane2 dia ttp di samping aku...bila ade bau tu aku akan semakin rindukan dia...


*aku teringin nak rase bila aku tersedar je dari tido mesti bayangan wajahnya datang bertandang...dan aku akn tersenyum lebar lagi...


*aku teringin nak rase selepas aku rase seme ni sehinggalah satu saat aku nak sebut 'I LOVE U' kat dia...bukan kat korg ek...




Ni seme benda yg aku nak rase sekarang...Tapi aku xtau bila aku akan rase seme ni...semuanya terletak di kekuasaanNya.

3 comments:

Aleen Afifi said...

Nih nak ase pada manusia ker kepada Allah….
Pegi amik air semayang, pastuh pegi semayang.
Tapi semayanglah bile dah masok waktu.
Jangan ko pegi semayang zohor pukul 11am..
Semayang subuh pukul 9am..memang aku lempang sampai tsembur gigi kapak ko tuh.hahaha

Xpyh cari ler wei….bnde nih akan dtg sendiri…
Yg penting ang belajar dr kesilapan ang yg dulu tuh..jgn jadik singa betina lagik dah lepas nih..

Kang ang melepas….
Mula ternganga mulut xleh nak katup dah..huhhu..

Oooppppssss terkomen panjang pulak…
Adik balik dulu.,..
eheheheheee

fifie @fif said...

rasenya smayang selama ni mmg time masuk waktunya...singa pun bersebab...xkan xde sbb tetiba bertukar jd singa...

Abuya Katang said...

entah mane ada orng jadi singa sepanjang masa... singa jadian pun kalau jadi singa ikut jam ape....tak gitu... tapi ingat jgn garang2 org takut nanti... ein tak hehehehehehe