Pak Malau Restaurant

Ni adalah 1st time aku berkesempatan ikut event p.cik aku ni membelanjakan duitnye yg berlebihan (agak jelah) utk family2 kami yg besar ni.Kalau korg tgk saiz maiz family aku ni pun kebanyakkan nye besar gak..saiz XL ke atas (female only)....jadi kalau sape2 nak blanje dorg ni kena stanby extra money....sbb tu aku xpenah nak blanje family besar aku ni makan kat luar....beli lauk masak ramai2 sudah....lagi syiokkkk...mengeratkan sillaturahim...sambil2 tgk sape rajin ddk kat dapur.*aku rajin gak rajin tgk*Sbb kdg2 mak cik2 aku ni termasuk la mak aku gak dtg gak sikap malas dorg nak masak...bila dah berkumpul ramai2 seme saling mengharap sapelah nak masuk dapur sediakan makan....seme jadi mls nak ngadap kuali,periuk n seangkatan dengannya....
Eh panjang plak mengarut.Sebenarnya mlm ni aku kuar ke town dgn cousin kecik aku c Hakim g tgk wayang.Pastu balik2 umah opah aku umah kosong....tapi lampu seme on.Call2 dorg rupanya dorg kuar makan.Hati aku berasap gak sbb dorg xinvite aku....tapi xpe kesabaran masih menebal.Selang 2 minutes pak cik aku ni merangkap adik lelaki mak aku call aku suruh aku dtg kedai tempat dorg mkn.So xjadiklah marah.Sbb aku ni anak sedara dia je...dia blanje adik bradik dia....tapi aku dari skolah tinggal dgn opah aku jadi apa dorg buat aku nak involve jugak...xmalukan...

Kebetulan aku kat kuantan ni apa sj event dorg nak buat aku nak ikut...biarla xde kena mgena pun...xkesah...janji aku di beritau...kolasinya di Sungai Isap.Tapi ntah betul ke x name restoran ni Pak Malau Restoran( aku hentam je) sampai je sane dorg suruh aku order...aku order la apa tekak aku nak makan...tapi lauk pauk yg dah ade atas meja pun belum habis di usik....

-yg bercermin mate tulah p.cik aku yg baik hati mlm ni,time ni dia pakai bj terbalik (dia pun baru perasaan)-

kalau adik2 aku tgk pic ni jgn kecik hati ek....unc gan xsempat nak blanje awk sbb awk balik xkena time dia nak blanje...xpe nnt mintak dia blanje kat tempat lagi hot...ok???

Pic aku xde sbb tgh ambik pic nih.

p/s:10Q unc gan k sbb ajak sayer lain kali ajak lagi k....kalau dari Kl pun xpe sy boley dtg...yeyeooi je....

No comments: