Hari Yang Membahagiakan


Semalam merupakan episod akhir bagi drama kesukaan aku iaitu Cinta Balqis.Cite ni mmg aku xpernah tinggal walaupun aku ada keje lain.Sepenting mane pun keje tu lagi penting Cinta Balqis ni pada aku.Keje yg lain2 tu aku akan buat sebelum or selepas drama ni mengikut keadaan cuaca yg di ramalkan...hehehe

Watak Hassan tu mmg menjadi pujaan hatiku.Walaupun biasa saja tapi keikhlasan hatinya n kebaikan yg di tonjolkan menjadi inspirasi utk aku mencari pasangan hidup seperti dia.Tapi adakah lelaki seperti itu ketika ini.Nak ke dorg kat aku.heheh...Jwpnnya belum cuba belum tau...ye dak...

Yg membuatkan aku terlalu bahagia kerana akhirnya Hassan N Balqis bertemu jodoh setelah mengharungi pelbagai dugaan yg menyakitkan.Kalau aku pun mmg xtahan nak tanggung dugaan mcmtu.Tapi apakan daya itu hanyalah sebuah drama yg seme org beremosi menantikan apakah kesudahan yg bakal berlaku.

Walaupun keputusan yg Ezany buat tu amat menyakitkan hati beliau n Balqis tapi ia amat mulia kerana kebahagian yg mereka harapkan akan menyakitkan hati banyak insan lebih2 lagi Mak Biah,Hassan n Mar.

Tapi bukankah menggembirakan hati org lain akan mbuatkan hati kita turut bahagia.Tgklah ending cite ni mmg best.Sbb seme mampu mengecapi kebahagiaan masing2 walaupun pada mulanya apa yg nak di buat seme di rasakan xbetul.

Itula conclusion drama Cinta Balqis.N aku tau mmg ramai follow drama ni.

-Ezany,Balqis,Hassan-




2 comments:

Crazee Lazzy said...

gua pun layan balqis ni.. tapi kadng2 termiss plak.. blk keje comfirm gua tdow... nasib baik last aritu dapat tgk.. hasan dapat gak kawen ngn balqis.. gua jugak yg melepas.. hahaah

lumut said...

xpenah tau cter neh..baru nak g usha kat laman web tv3..