Berwajah Baru








Kebetulan dah lame aku berniat nak potong rambutku yang halus spt baby ni..dah bosan dah berambut panjang...kdg2 nak jugak berstyle...(berstyle ke potongan rambut aku skrg).Lantakla janji aku jarang sekali berambut pendek...

Tanggal 051209 adik aku aleenavril (name betul dia xdelah slang mat salih mcmni) tu balik kuantan...n aku kena teman dia g fitting baju for her wedding next year pagi tuh so pas2 aku ajakla dia teman aku plak g potong rambut...dia pun nak cuci rambut dia gak time tu...(maybe dia jarang cuci rambut dia kot...).

So kami menapaklah dari kedai kak mala tu ke kompleks tempat kami nak potong rambut tu...dalam keadaan hujan xselebat mane pun...so masuk je kedai untie tu dah choopp nak kepala aku jadi anak untie tu tpakselah ambik kpale si aleenavril ni...

Mereka memulakan tugas mereka sebagai tukang gunting n tukang rambut yg bertauliah...(konon jelah).1st aku dah pesan kat untie tu xnak pendek sgt rambut aku ni...dia jwb ok ok ok...tu jelah yg dia tau...

Gunting punya gunting aku nampak dia mmg gunting rambut aku pendek giler....dah xmcm yg di kehendaki oleh customer yg byak sobgeh mcm aku ni...tersasar dari sasaran..geram pun ade..habis ape boleh buat...

Si aleenavril plak rambutnye dicuci dgn begitu profesional sekali...bila dh siap si mak pulak dok promote utk guntinglah buat treatment la rambut adik aku nih...

Promote punye promote aleen pun setujulah nak potong rambutnye sikittttt je utk mencantekkan lagi potongan rambutnye yg dah di rasekan paling cantek abad ini....(bagi dialah).

Bila dah siap si untie tu bagitau la harga2 yg sepatutnye pada kami...mak aiii mahal giler mngalahkan kat KL...tapi nak buat mcmne mls nak btekak gn dia kami eh salah aleen byr jelah tmasuk yg aku skali...

So inilah hasilnye...sempatlah kami b2 mgedikkan diri kami yg dah mmg sedia gedik ni kat kedai untie tu sblm kami blah.....

No comments: