1 Hari Dalam Kegemilangan

Sebelum aku bercerita gn lebih detail meh aku Justify Fullexplain kat korang ape sebenarnye yang berlaku.Zaman kegemilangan aku ni mungkin korg pun pening2 lalat sbb tgh memikirkan aku ni artis zaman bile n fofulars kat mane....maknenya dalam dunia glamour mane, nyanyian ke, lakonan ke, modelling ke....or mane2 lah ikut suka hati korang...

Kisah ni berlaku setelah di +,-,x & di / dalam 2 tahun yang lalu la...time tu umur aku masih masak ranum dalam 24 tahun.Time tuh adelah sikit2 dalam hati aku ni nak ceburkan diri dalam dunia glamour.Tapi aku xnak tlalu glamour.Cukuplah muke aku ni sbg penyeri cite je...cheh wah...mmg berangan habis time tuh...(kalau ade sesape rase aku ni layak bolehlah rekemen aku nih kat mane2 tauke dlm bidang seni nih).

1 malam tuh adik aku, aini namenye ajak aku temankan die g test shoot utk sesi fotografi. Aku dalam keadaan agak2 malas terpakse aku mengiyakan je...sbb dia ni mmg suke dalam bab2 menggedikkan diri depan camera ni...sbnrnye aku pun same gak...kalau aku xtolong adik aku ni sape lagi kan.

So aku ajak sekali housemate aku ain, temankan sekali...xdelah aku boring time2 adik aku ni bz menggedikkan dirinye depan camera nnt. Sesampainya kami di sane abg photo tu sibuklah mengambil gambar si aini ni dlm pelbagai possing.Sampai penat kepala aku dok teleng tgk gelagat abg photo tuh.

Bila time break abg tu offer kat aku pulak yg xde kena mgena ni.Setelah pelbagai alasan di berikan abg tu ttp xbputus asa pujuk aku...jadi last2 aku pun stuju jelah...dalam kdaan muke yg ala2 basi tu aku pun get ready lah dgn possing2 yg di ajar oleh abg tuh...

Time tu aku rase akulah yg paling bahagia n malu sbb aku xpenah tfikir aku akan masuk studio n di ambil gambarku gan rupa yg xseberapa ni tanpa sebarang make-up dgn begitu byk sekali n pelbagai possing ala2 model kaki kayu.Tanpa di kenakan sebarang bayaran.

Last2 inilah hasilnye. Dgn terhasilnye rupa bentukku di sini aku rase inilah hari kegemilanganku dalam 1 hari tu je...dah xe dah saat mcm ni...




-wajah-wajah basi aku...time ni dah pukul 2 pagi-




2 comments:

Aleen Afifi said...

kepala xabes2 nk teleng....

Aleen Afifi said...

kepala xabes2 nk teleng....